Leden van onze vereniging genieten o.a. de volgende voordelen:
- Belangenbehartiging naar en periodiek overleg met verhuurorganisatie Roompot
- Belangenbehartiging naar gemeente Sluis door lidmaatschap van federatie van eigenarenverenigingen: FEDERIS
- Belangenbehartiging door lidmaatschap van de lokale ondernemersvereniging TOP Cadzand
- Inkoopvoordelen door de collectieve aanbesteding van diensten en goederen
- Kwaliteitsbewaking op en transparantie in de afspraken met de dienstverleners op het park
- Geprivilegieerde informatie via nieuwsbrieven, verslagen en rapporten
- Ledenweekend op het park tijdens de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (november)
- Centrale vraagbaak voor contractuele, beheersmatige en onderhoudstechnische zaken
- Professionele ondersteuning door 6-tal gespecialiseerde commissies
- Onderhoudsadvisering door middel van meerjarenonderhoudsplan (MJOP)
- Jaarlijkse inventarisatie van de kwaliteitsbeleving van de eigenaren door middel van ledenenquête
- Communicatiemogelijkheid met andere leden via digitaal forum en straat-Whatsapp
Wat onze leden zeggen over het lidmaatschap:
- "We hebben de inzet van het bestuur van het communicatieplatform afgelopen jaren zeer gewaardeerd en dat ook zo aan de nieuwe eigenaar doorgegeven."
- "Ik vind dat Uw vereniging heel goed werk doet voor de eigenaren; zonder Uw bijdrage was het wellicht heel anders verlopen."
- "We hebben grote bewondering voor jullie inzet en kennis. Daar mogen alle eigenaren op het park heel blij mee zijn en dat zijn ze gelukkig ook."
- "Dank u voor het verdedigen van onze belangen."
- "We willen het bestuur hartelijk danken voor de inspanningen die jullie leveren en alle informatie/communicatie die we hebben mogen ontvangen; daar hebben we zeker ons voordeel mee gedaan."
- "Dank voor jullie tomeloze inzet!"
Tevredenheidsscore uit jaarlijkse ledenenquete (2023):
- Klantvriendelijkheid bestuur: 8,6
- Deskundigheid en effectiviteit bestuur: 8,7
- Reactiesnelheid bestuur: 8,6
- Effectiviteit nieuwsbrief: 8,4
- Kwaliteit website: 8,0